حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 19 تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم

آغاز ماه مهر، بهار علم و دانش را حضور اساتيد گرانقدر، كاركنان محترم و دانشجویان گرامی بویژه دانشجویانی که به تازگی در جمع خانواده‌ي دانشگاهی پذیرفته شده‌اند تبریک عرض می‌نمایم. از خداوند متعال سپاسگزارم که در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها، بار دیگر كاميابي خدمتگزاري به شما عزیزان آینده‌ساز ایران اسلامی را نصیب اینجانب، اساتید و کارمندان خدوم و زحمتکش موسسه آموزش عالي بهارانديشه گردانید. انشاالله در سال تحصیلی جدید این توفیق به ما عنایت گردد که بتوانیم با بهره‌‌مندی از همه‌ي توان و حتی با تلاشی مضاعف و خالصانه، گام‌هایی موثر در شتاب‌دهی به رشد علمی سازنده و مفید میهن عزیزمان برداریم.
مقارن بودن شروع سال تحصیلی با هفته‌ي شکوهمند دفاع مقدس تقارنی ست که پاسداری از حرمت خون شهیدان را در سنگر دانشگاه یادآوری می‌نماید. ما نیز با گرامیداشت هفته‌ي دفاع مقدس با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر تجدید میثاق نموده و همواره پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه زندگی و کار خود قرار می‌دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد نمائيم.
از خداوند بزرگ، سال تحصیلی پر خیر و برکتی را براي همگان مسئلت دارم.

ناصر درخشاني
سرپرست موسسه آموزش عالي بهار انديشه چابهار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.