حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 19 تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور کیفیت بخشی منابع انسانی در گفتگو با بازارکار با اشاره به اینکه کلیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش نهایی شده اعلام کرد: فراخوان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از همین هفته (روزهای آتی) آغاز می شود.

مهندس سجاد صدیق مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور منابع انسانی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش در گفتگوی اختصاصی گفت: با پیگیری وزیر محترم آموزش و پرورش و با جلسات متعددی که با سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی داشتیم، موفق شدیم مجوز های لازم برای جذب نیرو و استخدام از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اخذ کنیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور منابع انسانی درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر اساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان قبل از سال ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود و فرآیند بررسی و جذب پذیرفته شدگان بعد از سال و در ماه های ابتدایی سال ۱۴۰۲ (ادیبهشت ماه)صورت خواهد پذیرفت.

مهندس صدیق درباره اینکه آیا در این آزمون برای نیرو های حق التدریس و نهضت سواد آموزی و … نیز امتیازی در نظر گرفته شده یا خیر به بازارکار گفت: همه باید در این آزمون استخدامی شرکت کنند و سوابق مفید نیرو های شرکت کننده در این آزمون نیز مورد توجه قرار می گیرد و لحاظ خواهد شد.

مشاور وزیر در امور کیفیت بخشی منابع انسانی درباره اینکه چه تعداد نیرو در این آزمون پذیرفته می شوند گفت: آمار و جزئیات بیشتر این آزمون در روزهای آتی به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.

وی درباره مدرک تحصیلی داوطلبان این آزمون نیز گفت: مدرک تحصیلی مورد نظر برای شرکت در این آزمون حداقل لیسانس است.

گفتنی است؛ در اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، بندی با عنوان ماده ۲۸ وجود دارد که برمبنای این بند آموزش و پرورش می‌تواند برای تامین بخشی از نیروی مورد نیاز خود از طریق برگزاری آزمون استخدام با توجه به رعایت ضوابط و مقررات از میان دانش‌ آموختگان سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی و دانشگاه های سراسر کشور، با شرط گذراندن حداقل دوره یکساله مهارت آموزی در «دانشگاه فرهنگیان» اقدام نماید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.